divendres, 19 de desembre del 2014
dimecres, 10 de desembre del 2014
dimecres, 3 de desembre del 2014
Conte de Nadal.
Hi havia una vegada, en unes montanyes, un pastoret.
Aquest estava dormint sota la copa d'un gran arbre esperant que arribes Nadal. Llavors quan es va despertar, va anar a veure les seves ovelles i es va adonar que li faltava una!
Llavors, es va anar a buscar-la per el llarg camí. Es va trobar al pescador i li va preguntar:
-Pescador, oi que saps on es la meva ovella?
-No, no ho se.
Va seguir buscant-la i es va trobar amb el seu amic Pep i el seus porquets.
-Pep, saps on es la meva ovella?
-No, no ho se, ves a preguntar-li a l'Anna.
De camí buscant a l'Anna, es va trobar darrere unes plantes al caganer.
-Saps on es la meva ovella, caganer?
-No, no ho se.
Ràpidament, va anar a veure a l'Anna i allà estava, amb els seus ànecs.
-Anna, has vist la meva ovella?
-Si, crec que l'he vist amb el Demoni.
Tot seguit i amb una valentia impresionant, va anar a la cova del demoni. Allà va veure la seva estimada ovella.
Però de sobte va venir el Demoni i els va veure.
El demoni va dir: Que fas aquí?! Si no surts, et mataré!
Llavors, en pastoret va demanar ajuda, cridant i cridant. Molt poc temps desprès ja i eren allà el pescador, en Pep, en caganer i l'Anna.
Al veure que estaven tots junts allà, el Demoni va sortir espantat i en pastoret va poder agafar la seva ovella i anar-se'n amb les altres 3.
Al tornar tots junts, va començar a nevar i amb això i que estaven tots junts, van disfrutar d'un bon Nadal.
FI
dimecres, 26 de novembre del 2014
diumenge, 23 de novembre del 2014
diumenge, 16 de novembre del 2014
dimecres, 22 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
"Microsoft se salta Windows 9 y presenta su sistema operativo Windows 10"
"Microsoft se salta Windows 9 y presenta su sistema operativo Windows 10"
Microsoft acaba de presentar la nova generació de Windows, que sortirà a la venda el 2015, oferirà una sola experiència per a tots els dispositius, des de PC fins mòbils i Xbox.
La companyia tracta de guanyar-se els clients corporatius decebuts amb Windows 8.
La companyia, ha pasat de presentar Windows 7, desprès Windows 8 i ara, de sopte, Windows 10.
El vicepresident assegura que aquesta versió, serà la millor de tots els temps, ja sigui per ús empressarial o familiar.
Microsoft acaba de presentar la nova generació de Windows, que sortirà a la venda el 2015, oferirà una sola experiència per a tots els dispositius, des de PC fins mòbils i Xbox.
La companyia tracta de guanyar-se els clients corporatius decebuts amb Windows 8.
La companyia, ha pasat de presentar Windows 7, desprès Windows 8 i ara, de sopte, Windows 10.
El vicepresident assegura que aquesta versió, serà la millor de tots els temps, ja sigui per ús empressarial o familiar.
dilluns, 6 d’octubre del 2014
dimarts, 23 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog.
Hola, benviguts al meu blog.
Sóc en Santi Navarro, un alumne de l’escola Sant Antoni Maria Claret de Cornellà de Llobregat, a Barcelona. Aquest blog està destinat a l'optativa d'informàtica, durant el meu últim any a l'escola.
Per mi, l'informàtica és tot allò que te a veure amb aparells electronics(Ordinadors, microchips, jocs...) inclouent-hi com s'hi fan. Crec que no nomès deberia ser una optativa, sinò que s'hauria de fer una assignatura, perquè avui dia si no saps com funciona res electronic, no vas molt be!
A mi m'agrada molt tota aquesta història perquè m'apassionen el videojocs i tot el tema de videoconsoles, ja que sòc un usuari habitual d'aquestes.
De gran, si no esdevinc un empressari, la meva segona opció sería ser dissenyador de jocs.
En definitiva, espero que us agradi el blog i el seguiu, fins a una altre!
Per mi, l'informàtica és tot allò que te a veure amb aparells electronics(Ordinadors, microchips, jocs...) inclouent-hi com s'hi fan. Crec que no nomès deberia ser una optativa, sinò que s'hauria de fer una assignatura, perquè avui dia si no saps com funciona res electronic, no vas molt be!
A mi m'agrada molt tota aquesta història perquè m'apassionen el videojocs i tot el tema de videoconsoles, ja que sòc un usuari habitual d'aquestes.
De gran, si no esdevinc un empressari, la meva segona opció sería ser dissenyador de jocs.
En definitiva, espero que us agradi el blog i el seguiu, fins a una altre!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




