"Microsoft se salta Windows 9 y presenta su sistema operativo Windows 10"
Microsoft acaba de presentar la nova generació de Windows, que sortirà a la venda el 2015, oferirà una sola experiència per a tots els dispositius, des de PC fins mòbils i Xbox.
La companyia tracta de guanyar-se els clients corporatius decebuts amb Windows 8.
La companyia, ha pasat de presentar Windows 7, desprès Windows 8 i ara, de sopte, Windows 10.
El vicepresident assegura que aquesta versió, serà la millor de tots els temps, ja sigui per ús empressarial o familiar.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada