dimecres, 3 de desembre del 2014

Conte de Nadal.


Hi havia una vegada, en unes montanyes, un pastoret. Aquest estava dormint sota la copa d'un gran arbre esperant que arribes Nadal. Llavors quan es va despertar, va anar a veure les seves ovelles i es va adonar que li faltava una!

Llavors, es va anar a buscar-la per el llarg camí. Es va trobar al pescador i li va preguntar: 
-Pescador, oi que saps on es la meva ovella? 
-No, no ho se. 

Va seguir buscant-la i es va trobar amb el seu amic Pep i el seus porquets.
-Pep, saps on es la meva ovella? 
-No, no ho se, ves a preguntar-li a l'Anna. 

De camí buscant a l'Anna, es va trobar darrere unes plantes al caganer. 
-Saps on es la meva ovella, caganer? 
-No, no ho se. 

Ràpidament, va anar a veure a l'Anna i allà estava, amb els seus ànecs. 
-Anna, has vist la meva ovella? 
-Si, crec que l'he vist amb el Demoni. 

Tot seguit i amb una valentia impresionant, va anar a la cova del demoni. Allà va veure la seva estimada ovella. Però de sobte va venir el Demoni i els va veure. El demoni va dir: Que fas aquí?! Si no surts, et mataré! 

Llavors, en pastoret va demanar ajuda, cridant i cridant. Molt poc temps desprès ja i eren allà el pescador, en Pep, en caganer i l'Anna. Al veure que estaven tots junts allà, el Demoni va sortir espantat i en pastoret va poder agafar la seva ovella i anar-se'n amb les altres 3. 

Al tornar tots junts, va començar a nevar i amb això i que estaven tots junts, van disfrutar d'un bon Nadal. 
  FI