Hi havia una vegada, en unes montanyes, un pastoret.
Aquest estava dormint sota la copa d'un gran arbre esperant que arribes Nadal. Llavors quan es va despertar, va anar a veure les seves ovelles i es va adonar que li faltava una!
Llavors, es va anar a buscar-la per el llarg camí. Es va trobar al pescador i li va preguntar:
-Pescador, oi que saps on es la meva ovella?
-No, no ho se.
Va seguir buscant-la i es va trobar amb el seu amic Pep i el seus porquets.
-Pep, saps on es la meva ovella?
-No, no ho se, ves a preguntar-li a l'Anna.
De camí buscant a l'Anna, es va trobar darrere unes plantes al caganer.
-Saps on es la meva ovella, caganer?
-No, no ho se.
Ràpidament, va anar a veure a l'Anna i allà estava, amb els seus ànecs.
-Anna, has vist la meva ovella?
-Si, crec que l'he vist amb el Demoni.
Tot seguit i amb una valentia impresionant, va anar a la cova del demoni. Allà va veure la seva estimada ovella.
Però de sobte va venir el Demoni i els va veure.
El demoni va dir: Que fas aquí?! Si no surts, et mataré!
Llavors, en pastoret va demanar ajuda, cridant i cridant. Molt poc temps desprès ja i eren allà el pescador, en Pep, en caganer i l'Anna.
Al veure que estaven tots junts allà, el Demoni va sortir espantat i en pastoret va poder agafar la seva ovella i anar-se'n amb les altres 3.
Al tornar tots junts, va començar a nevar i amb això i que estaven tots junts, van disfrutar d'un bon Nadal.
FI
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada