dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog.



Hola, benviguts al meu blog.
Sóc en Santi Navarro, un alumne de l’escola Sant Antoni Maria Claret de Cornellà de Llobregat, a Barcelona. Aquest blog està destinat a l'optativa d'informàtica, durant el meu últim any a l'escola.

Per mi, l'informàtica és tot allò que te a veure amb aparells electronics(Ordinadors, microchips, jocs...) inclouent-hi com s'hi fan. Crec que no nomès deberia ser una optativa, sinò que s'hauria de fer una assignatura, perquè avui dia si no saps com funciona res electronic, no vas molt be!

A mi m'agrada molt tota aquesta història perquè m'apassionen el videojocs i tot el tema de videoconsoles, ja que sòc un usuari habitual d'aquestes.
De gran, si no esdevinc un empressari, la meva segona opció sería ser dissenyador de jocs.

En definitiva, espero que us agradi el blog i el seguiu, fins a una altre! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada